Asistență ptr întocmire contracte de muncă


În economia românească fluctuația personalului a început să dea bătăi de cap companiilor. Dar nu numai fluctuația numărului de angajați este o problema care necesită un consum mare de timp ci și evoluțiile din cadrul companiei a angajaților ceea ce necesită modificarea periodică a clauzelor contractuale.

DADI Consulting prin intermediul inspectorilor săi de personal asigura companiilor asistență de specialitate în vederea realizării unei noi angajării sau modificarea condițiilor inițiale din contractul de muncă și nu în ultimul rând desfacerea contractelor de muncă.

Pachetul de servicii pus la dispoziția clienților de către DADI Consulting cuprinde următoarele servicii:

  • Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare viitorului angajat pentru a fi prezentate în momentul solicitării unei noi angajării;
  • Participarea la stabilirea de către conducerea unității a sarcinilor de serviciu și a responsabilităților viitorului angajat;
  • Elaborarea împreună cu conducerea societății a contractului de muncă și a fișei postului pentru fiecare angajat;
  • Înregistrarea contractului de muncă la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Depunerea periodică a statelor de salarii la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare modificării unui contract de muncă existent;
  • Elaborarea actului adițional la contractul de muncă care să prevadă modificările stabilite între angajator și salariat;
  • Depunerea actului adițional la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Elaborarea unui opis cu toate documentele și procedurile necesare pentru desfacerea contractului de muncă;
  • Asigurarea asistenței de specialitate conducerii companiei pentru întocmirea deciziilor de desfacere a contractului de muncă;
  • Întocmirea listelor de lichidare în vederea finalizării procesului de desfacere a contractului de muncă;
  • Înregistrarea la Inspectoratul Teritorial al Muncii a desfaceri contractului de muncă;