Evidență furnizori clienți


Persoanele care conduc o companie cunosc faptul că informațiile cu privire la dinamica fluxului de bunuri aflate în patrimoniu sau dinamica fluxului de încasări și plății sunt foarte importante pentru factorul decizional.

Deținerea de informații în timp real cu privire la intrările, ieșirile și al stocurilor de mărfuri, materii prime, consumabile, mijloace fixe, etc. este esențială pentru luarea unei decizi în procesul de conducere al unei companii.

De gestionarea acestor informații se ocupă Contabilitatea de Gestiune.

DADI Conultig a creat servicii de Contabilitate de Gestiune care vin în întâmpinarea clienților astfel încât aceștia să dețînă toate informațiile necesare conduceri companiei.

Prin intermediul platformei informatice proprii DADI Consulting efectuează servicii de Contabilitate de Gestiune cu un decalaj de aproximativ o zi de la dată produceri tranzacției.

În cadrul Contabilității de Gestiune DADI Consulting efectuează pentru clienții săi, următoarele situații:

  • Evidență mijloacelor fixe cuprinzând valoarea de intrare, valoarea amortizată, amortizarea lunară, perioada de amortizare, etc.;
  • Evidență stocurilor de mărfuri, materii prime, consumabile, reziduri, etc.. DADI Consulting punând la dispoziția clienților săi fișe de magazie, stocuri lunare și periodice, etc.;
  • Evidență furnizorilor interni - care cuprinde realizarea specificatiei soldului la diferite perioade (care sunt furnizorii neachitati la dată respectivă), realizarea unui raport cu toate facturile emise precum și a plăților efectuate pentru fiecare furnizor în parte, realizarea unui raport cu facturile neachitate;
  • Evidență furnizorilor externi - care cuprinde realizarea specificatiei soldului la diferite perioade (care sunt furnizorii neachitati la dată respectivă), realizarea unui raport cu toate facturile emise precum și a plăților efectuate pentru fiecare furnizor în parte, realizarea unui raport cu facturile neachitate;
  • Evidență clienților interni - care cuprinde realizarea specificatiei soldului la diferite perioade (care sunt clienți neincasati la dată respectivă), realizarea unui raport cu toate facturile emise de societate precum și a încasărilor efectuate, realizarea unui raport cu facturile neîncasate;
  • Evidență clienților externi - care cuprinde realizarea specificatiei soldului la diferite perioade (care sunt clienți neincasati la dată respectivă), realizarea unui raport cu toate facturile emise de societate precum și a încasărilor efectuate, realizarea unui raport cu facturile neîncasate;

De realizarea corectă și în timp util a situațiilor mai sus menționate depinde bună funcționarea a activității companiei.