Youtube Select, disponibil în România. 9 milioane de români se uită zilnic pe Youtube; TV-urile au depășit deja desktop-urile

Expirat

Google va lansa și în România, în luna octombrie 2020, Youtube Select, un mod mai eficient de plasare a reclamelor în videoclipuri. Statisticile de consum video din 2020 arată că utilizatorii petrec tot mai multe ore pe Youtube și urmăresc videoclipurile mai mult pe televizoare decât pe desktop-uri. 

Telefonul mobil rămâne însă principalul dispozitiv de pe care majoritatea utilizatorilor români accesează conținut video pe Youtube, spune Florin Pravai, Head of Domestic Market la Google România. 

Modificări care au apărut în tendințele de consum video pe Youtube din acest an în România, spune ce canale performează intern dar și extern și anunță lansarea unui nou produs destinat agențiilor și creatorilor de conținut. 

Statistici Youtube Romania 2020, pe scurt:

  • 12 milioane de utilizatori intră lunar pe YouTube;

  • 9 milioane se uită zilnic la videoclipuri;

  • Utilizatorii petrec cu 25% mai mult timp pe Youtube, în comparație cu 2019;

  • Canalele clasice de televiziune pierd teren în favoarea conținutului video de pe internet, mai ales la audiența tânără (18-35 ani);

  • Cel mai folosit dispozitiv pentru urmărit video pe Youtube rămâne telefonul mobil;

  • Televizorul a luat deja locul desktopului - care a coborât pe locul 3 în clasamentul dispozitivelor pentru vizionat video pe Youtube;

  • În carantină utilizatorii au urmărit cel mai mult clipuri despre gătit și fitness, urmate de conținut medical, divertisment și știri.

 


Please publish modules in offcanvas position.