Piata publicitatii online: 5.000 de euro pe zi


In primele sapte luni ale anului in curs, producatorii au cheltuit pentru publicitatea on-line peste 1,2 milioane de euro, net, informeaza Imedia, cel mai mare publisher de media on-line din Romania, cu o retea tranzitata lunar de peste 800.000 de romani. Aceasta in conditiile in care tot anul 2004 a adus in buzunarele agentiilor specializate 1,5 milioane de dolari (1,2 milioane de euro). Pentru anul acesta, compania a estimat ca piata de profil va atinge 2,5 milioane de euro. ""Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, increderea comunicatorilor in publicitatea on-line a crescut considerabil, acestia folosind constant in mixul de media Internetul"", sustin reprezentantii Imedia. In topul celor care au apelat la publicitatea prin Internet, primele locuri sint ocupate de companiile din sectorul banc ar, si cele din sectorul auto. Acestea sint ocupate de firmele din domeniul IT&C si bunuri de larg consum. In ceea ce priveste site-urile unde s-au plasat cea mai multa publicitate, analiza Imedia releva faptul ca au fost preferate planurile de media ale site-urilor sau portalurilor cu un continut bogat si cu un trafic mare. O alta tendinta este aparitia pe piata a site-urilor de tip ""copy-paste"". Acestea sint site-uri care ""imprumuta"" continutul din surse externe si care reusesc sa adune un trafic constant de vizitatori. Potrivit trafic.ro, in momentul de fata cele mai vizitate site-uri romanesti sint cele create special pentru a aduce publicitate. Astfel, pe prima pozitie se afla softpedia.ro, cu peste 1,5 milioane de vizitatori. Pe locul secund, la o diferenta de peste 800.000 de vizitatori se afla soft32.com, in timp ce locul trei a fost adjudecat de kappa.ro, site care detine prima pozitie la categoria cautare-portal. De asemenea, facind abstractie de site-urile zia relor, in primele zece site-uri din punct de vedere al numarului de vizitatori se mai numara Noi2.ro, Sentimente.ro si Acasa.ro.
(Cotidianul)


Please publish modules in offcanvas position.